Trit 600 RGB i Trit 500 RGB – podświetlane fotele dla graczy od Genesis

Fotele dla graczy Genesis Trit 600 RGB i Trit 500 RGB przykuwają uwagę swoim wyglądem. Producent wyposażył je w podświetlenie RGB LED. Dzięki niemu gracz może wyrazić siebie i stworzyć stanowisko do grania o unikalnym klimacie. Do dyspozycji jest ponad trzysta efektownych trybów pracy. Użytkownik może dostosować ich jasność i prędkość do własnych upodobań, korzystając z opcji zdalnego sterowania. 

Zasilanie systemu podświetlenia odbywa się przy pomocy powerbanka. Fotele mają pod siedziskiem specjalną kieszeń, w której można go umieścić. O źródło energii użytkownik musi zatroszczyć się we własnym zakresie. Od strony wizualnej całość uzupełniają ozdobne elementy oparć z modnym wzorem typu Carbon.

Fotele Genesis Trit 600 RGB i Trit 500 RGB mają cechować się świetną ergonomią i trwałością. Producent chwali się zastosowaniem odpornej na ścieranie tkaniny, która ma zapewniać odpowiednią wentylację oraz wysokiej jakości, niepodatną na odkształcenia pianką. W pakiecie znalazły się poduszki lędźwiowa i zagłówkowa, mające dawać wytchnienie kręgosłupowi podczas długich rozgrywek.

Fotele Genesis Trit 600 RGB i Trit 500 RGB posiadają regulowane na wysokość podłokietniki i mechanizm, który pozwala na zmianę kąta pochylenia oparcia oraz bujanie. Metalowa konstrukcja została osadzona na nylonowych kółkach, a całość waży osiemnaście kilogramów.

Gamingowe fotele Genesis Trit 600 RGB i Trit 500 RGB właśnie trafiły do sprzedaży. Pierwszy z nich kosztuje 999 zł, drugi natomiast 949 zł.

Dane techniczne:

  • wykończenie: tkanina i ekologiczna skóra
  • dostępne kolory: czarny
  • maksymalne obciążenie:
    • Genesis Trit 500 RGB: 120 kg (podnośnik gazowy kl. 3)
    • Genesis Trit 600 RGB: 150 kg (podnośnik gazowy kl. 4)
  • poduszki: lędźwiowa, zagłówkowa
  • wysokość fotela: 124 – 132 cm
  • wysokość oparcia: 82 cm
  • szerokość oparcia: 55 cm
  • wysokość siedziska: 44,5 – 52,5 cm
  • szerokość siedziska: 53 cm
  • głębokość siedziska: 49,5 cm
  • kółka: 
    • nylonowe 
    • średnica:
      • Genesis Trit 500 RGB: 50 mm
      • Genesis Trit 600 RGB: 60 mm
  • zasilanie podświetlenia: USB 5 V
  • waga: 18 kg

Asustor wyprzedza konkurencję – Nimbustor 2 AS5202T produktem roku 2019 według PCMag

Piętnaście kategorii i ponad dwa tysiące urządzeń – konkurencja w walce o tytuły najlepszych produktów technologicznych była bardzo wysoka. Asustor Nimbustor 2 jako jedyny dysk sieciowy trafił na listę magazynu PCMag, zdobywając wyróżnienie “Best of the Year 2019”.

Asustor Nimbustor 2 AS5202T to kompaktowy, dwudyskowy NAS, którego ceny kształtują się na poziomie ok. 1700 zł. Trafił on w ręce redaktorów PCMag w lipcu bieżącego roku i już wtedy zdobył wyróżnienie „Wybór Redakcji” (Editor’s Choice). Doceniono wówczas jego wydajność, beznarzędziową obsługę, możliwość dekodowania strumieni wideo w jakości 4K60, czy szeroki wybór aplikacji, które dają urządzeniu nowe możliwości.

Teraz Asustor Nimbustor 2 AS5202T, określany mianem najlepszego dysku NAS roku 2019 wg PCMag (Best NAS of 2019), zdobył laur dla najlepszego produktu technologicznego w swojej kategorii – Best of the Year 2019. Jest to prestiżowe wyróżnienie przyznawane dla produktów, które wypadły najlepiej podczas testów i wyróżniają się na tle konkurencji. Oceniający dysk Asustor Nimbustor 2 AS5202T przyznali, że jest to aktualnie najlepszy system NAS dostępny na rynku.

Z pełną treścią recenzji tytułowego dysku NAS Asustor Nimbustor 2 AS5202T można zapoznać się na łamach magazynu PCMag, korzystając z linku. Zainteresowani zakupem zwycięskiego dysku sieciowego znajdą go w ofercie polskich sklepów, gdzie można go kupić już za ok. 1700 zł..

Dane techniczne:

  • procesor: Intel Celeron J4005 (2 rdzenie, 2-2,7 GHz)
  • pamięć RAM: 2GB DDR4 (maks. 8 GB)
  • łączność sieciowa: 
    • dwa porty Ethernet 2,5 Gbps (do 5 Gbps przy agregacji łączy)
      • przepustowość przy wykorzystaniu agregacji łączy do 563/s przy odczycie i do 561 MB/s przy zapisie
  • 3 porty USB 3.2 Gen 1
  • 1 port HDMI 2.0a
  • Obsługa trybów RAID 0/1, JBOD i pojedynczych dysków
  • Możliwość instalacji 2 nośników 3,5” lub 2,5” SATA III o łącznej pojemności do 28 TB
  • Wsparcie dla funkcji wybudzania Wake on LAN i Wake on WAN

3-letnia gwarancja w standardzie

Zalman Z-Machine 500 – kosmiczna obudowa wykonana ręcznie

Automatyzacja produkcji sprawiła, że rzeczy, które kupujemy są tańsze. Jednak te najbardziej ekskluzywne nadal są wytwarzane ręcznie. Dzieła sztuki, limuzyny Rolls-Royce i… nowa obudowa Z-Machine 500 firmy Zalman. 

Zwraca na siebie uwagę bardziej niż jakakolwiek inna konstrukcja tego producenta. Co więcej, powstanie tylko 300 sztuk – specjalnie na 20 urodziny Zalmana. Każda sztuka będzie miała wygrawerowany numer. Zalman nie poprzestał w indywidualizacji obudowy Z-Machine 500 tylko na tym – klient, zamawiając ten model może poprosić o wygrawerowanie swojego podpisu oraz zażyczyć specjalnego dostosowania konstrukcji. Obudowa zostanie następnie wykonana ręcznie, w Korei Południowej.

Z-Machine 500 ma dość niezwyczajną konstrukcję. Płyta główna jest montowana tu z 45-stopniowym przesunięciem do typowego układu, a większość powierzchni obudowy wykonano z wygiętego szkła hartowanego 5T. Wewnątrz w standardzie znajduje się kontroler podświetlenia Z-Sync RGB. Szkielet obudowy powstał z grubego na 2 mm anodyzowanego aluminium. 

Producent zadbał także o efektowne podświetlenie. Wewnątrz znajdziemy pięć wentylatorów Zalman Spider SF-120: trzy z przodu i dwa od góry. Zapewnia to nie tylko znakomite chłodzenie, ale też świetne efekty wizualne. Wentylatory współpracują z kontrolerem Z-Sync RGB, co pozwala na tworzenie kompozycji barwnych zależnych właściwie tylko od wyobraźni użytkownika.

Dane techniczne:

  • Masa: 10,5 k g
  • Materiały: anodyzowane aluminium i szkło hartowane
  • Wymiary: 280 x 630 x 206 mm (szerokość x głębokość x wysokość)
  • Obsługiwane formaty płyt głównych: EATX, ATX, mATX, mITX
  • Maksymalna wysokość chłodzenia CPU: 210 mm
  • Maksymalna długość karty graficznej: 400 mm
  • Liczba wyjść dla PCI: 7
  • Obsługa nośników danych: 1 x 3,5” / 2 x 2,5”
  • Obsługa radiatorów chłodzenia wodnego: 
  • przód: 120/280/360 mm
  • góra: 120/240/280 mm
  • Obsługa wentylatorów:
  • przód: 3 x 120 mm (w komplecie)góra: 2 x 120 mm (w komplecie) lub 2 x 140 mm 

Organizacja i przeglądanie zdjęć na nowo – Asustor udostępnia aplikacje Photo Gallery 3 Beta i AiFoto 3

Wraz z nową serią dysków NAS Lockerstor 8 i 10 Asustor udostępnił kolejne wersje aplikacji Photo Gallery i AiFoto. Mają one przebudowany interfejs i funkcje, dzięki którym przeglądanie, udostępnianie i składowanie zdjęć mają być szybsze i wygodniejsze.

Aplikacja Photo Gallery 3.0 Beta jest przeznaczona dla dysków sieciowych Asustora. Pozwala ona na tworzenie cyfrowych albumów ze zdjęciami, które następnie można udostępniać innym. W ostatniej odsłonie użytkownicy otrzymują przeprojektowany interfejs. Pojawiła się nowa oś czasu (timeline) oraz narzędzia, które pozwalają na organizacje zdjęć w ramach inteligentnych albumów m.in. według lokalizacji i daty. Pojawiło się także wsparcie dla zdjęć panoramicznych 360o.

Z najnowszą wersją Photo Gallery współpracuje przeznaczona dla urządzeń mobilnych aplikacja AiFoto 3. Tutaj również udostępniono funkcje do inteligentnej organizacji zdjęć, odświeżoną linię czasu i wsparcie dla panoram. Wygląd aplikacji można dostosować do własnych preferencji za pomocą gestów. Usprawniono także funkcję odpowiadającą za automatyczny, natychmiastowy upload zrobionych zdjęć.

Aplikacje rozszerzające funkcje dysków sieciowych Asustor znajdują się w sklepie App Central przygotowanym przez producenta. Z kolei aplikacje dla urządzeń mobilnych można pobierać z oficjalnych sklepów twórców platform: Google Play Store i Apple App Store.

Steel Battalion: Heavy Armor

Producenci gier, które wykorzystują Kinect podchodzą do nowego kontrolera w bardzo różny sposób. Niektórzy stawiają jedynie na komunikaty dźwiękowe. To znaczy, że gracz steruje postacią czy pojazdem przy użyciu pada, ale od czasu do czasu może się wspomóc komendą mówioną. Dzięki temu gamer nie musi ciągle przeszukiwać menu, by wyciągnąć nową broń, zmienić pojazd itp. Inni stawiają na pełne wykorzystanie ruchów.

Tutaj do czynienia mamy przede wszystkich z bijatykami i mini-grami, bez fabuły. Tak działają również gry taneczne czy programy fitness. Producenci Steel Battalion: Heavy Armor postanowili podejść do sprawy w jeszcze bardziej oryginalny sposób, który zresztą doskonale wpisuje się w narrację gry. Gamer bierze udział we wojnie – jak można wnioskować po wykorzystywanych maszynach – w niedalekiej przyszłości. Chodzące czołgi są na to najlepszym dowodem.

W jednym z nich możesz zasiąść. Jednak jak wygląda sterowanie? To właśnie esencja gry. Przykładowa rozgrywka wygląda w ten sposób, że kontrolujesz działka przy użyciu pada, ale dodatkowe czynności wykonujesz „ręcznie”. Trzeba uruchomić shielda? A może zmienić pozycję wewnątrz pojazdu? Lub też wstać i wyjrzeć przez peryskop? To wszystko jest możliwe dzięki odczytywaniu gestów. Gra jest bardzo dynamiczna i wymaga ciągłego przełączania się pomiędzy kontrolowaniem gestykularnym a padem.

Szczególnie ciekawie robi się wtedy, gdy do Twojego mecha próbuje dostać się inny przeciwnik. Co wtedy zrobisz? Zapewne wymierzysz kilka celnych uderzeń pięścią, a potem chwycisz pada i wrócisz do obsługi działka.